کد خبر: ۸۷۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
کانادا اعلام کرده چهار کشور روسیه، چین، ایران و کره شمالی اصلی‌ترین تهدید برای امنیت سایبری این کشور محسوب می‌شوند. کانادا اعلام کرد گروه‌های وابسته به دولت‌های گفته شده بارها زیرساخت‌های سایبری این کشور را هک کرده‌اند و بیم آن می‌رود به زیرساخت برق و آب این کشور نیز حمله هکری انجام دهند.

کانادا: از سوی چین، ایران و روسیه تهدید سایبری می‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از رویترز، کانادا اعلام کرده چهار کشور روسیه، چین، ایران و کره شمالی اصلی‌ترین تهدید برای امنیت سایبری این کشور محسوب می‌شوند. کانادا اعلام کرد گروه‌های وابسته به دولت‌های گفته شده بارها زیرساخت‌های سایبری این کشور را هک کرده‌اند و بیم آن می‌رود به زیرساخت برق و آب این کشور نیز حمله هکری انجام دهند.

وزارت ارتباطات کانادا اعلام کرده از سوی ایران، روسیه، چین و کره شمالی تهدیدهای فزاینده امنیتی احساس می‌کند. کانادا همچنین اعلام کرده هکرهای روس تلاش می‌کنند تحقیقات این کشور در مورد واکسن کووید۱۹ را به سرقت ببرند. چین، ایران و روسیه بارها اتهام‌زنی کانادا، آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی در مورد حملات سایبری و هکری را رد کرده و آن را بی‌اساس خوانده‌اند.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: