کد خبر: ۸۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس از اوایل زمستان آماده حضور در تمرینات گروهی خواهد شد.

قاب روز؛ انصاری آماده بازگشت می‌شودبه گزارش خبرداغ ، محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس از اوایل زمستان آماده حضور در تمرینات گروهی خواهد شد.

 

مدافع چپ پای تیم پرسپولیس که در جریان اولین قهرمانی لیگ برتر با برانکو ایوانکوویچ، زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل داد، حالا در ورزشگاه شهید کاظمی خود را آماده بازگشت به میادین می‌کند.

 

او که در دو سال اخیر دو بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده، موقعیت خاصی دارد اما با این حال به نظر می‌رسد از ابتدای زمستان آماده حضور در تمرینات گروهی خواهد بود و از نیم فصل دوم می‌تواند در تیم پرسپولیس به میدان برود.

 

نکته هم این که پرسپولیس در پست دفاع چپ تنها سعید آقایی را دارد و در پست دفاع میانی هم سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در این تیم حضور دارند و طبیعتا حتی در صورت یک خرید جدید هم، بازگشت انصاری اتفاق مثبتی خواهد بود.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: