کد خبر: ۸۶۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۶۳
مردی که صبح امروز در یکی از مجتمع‌های تجاری شهر اصفهان از بلندی پنج متری سقوط کرده بود، به دلیل شدت آسیب‌دیدگی در بیمارستان جان سپرد.

سقوط مرگبار یکی از مدیران شهرداری اصفهان در جهان‌نمابه گزارش خبرداغ ، پیشتر هویت این مرد ۳۵ ساله مشخص نشده بود اما پس از انتشار خبر مرگ این فرد حادثه‌دیده سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد او مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان بوده است و همین ماجرا یک علامت سئوال و ابهام در ماجرا پدید آورد.

گفته می‌شود مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه برای بازدید به مجتمع ارگ جهان‌نمای اصفهان رفته بود که در حادثه سقوط از بلندی به شدت آسیب دید و پس از انتقال به بیمارستان از دنیا رفت. حالا باید دید مقام‌های مسئول در شهرداری اصفهان این حادثه مرگبار را چگونه شفاف‌سازی می‌کنند.

همشهری آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: