کد خبر: ۸۶۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی، پل بر روی دو خودرو پراید و تریلر سقوط کرد و یک فوتی و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد کامیون و سقوط پل هوایی روی دو خودرو در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران / یک فوتی و ۶ مصدومبه گزارش خبرداغ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی، پل بر روی دو خودرو پراید و تریلر سقوط کرد و یک فوتی و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه رخ داده در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران، اظهار کرد: شامگاه دیروز (۲ مهرماه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی واقع در اتوبان زنجان - تهران، پل بر روی دو خودروی تریلر و پراید سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در حادثه سقوط پل هوایی در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - تهران یک آقای ۵۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: گفتنی است در این حادثه ۶ نفر (۳ آقا و ۳ خانم) نیز مصدوم شدند.

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، تصریح کرد: سه کد آمبولانس غزال، ریلی و بهارستان در ساعت ۱۹:۲۵ دیروز به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی برای مصدومان حادثه سقوط پل هوایی، ادامه داد: مصدومان پس از اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شدند.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اتوبان زنجان - تهران حدود ۲ ساعت به دلیل حادثه رخ داده مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: تردد خودروها از مسیر کند رو مجتمع غزال انجام می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: