کد خبر: ۸۶۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۵۵۵
رضائیان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «سیم آخر» درباره چگونگی تولید این برنامه با اجرای رضا رشیدپور و سختی‌های آن گفت.
رشیدپور چطور به «سیم آخر» زد؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رضائیان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «سیم آخر» درباره چگونگی تولید این برنامه با اجرای رضا رشیدپور و سختی‌های آن گفت.
 
 
 
دو هفته‌ است که یک مسابقه جدید به جمع برنامه‌های تلویزیون اضافه شده است؛ مسابقه‌ای که استودیوی شبکه سه را بمب گذاری کرده و شرکت کننده‌ها با سیم‌هایی که خنثی می‌کنند، امتیاز می‌گیرند. این جدیدترین برنامه‌ای است که رضا رشیدپور اجرا می‌کند و محمدرضا رضائیان تهیه کننده و کارگردانش است.
 
محمدرضا رضائیان تهیه کننده این مسابقه جدید که ابتدا «بمب» نام داشت و سپس به «سیم آخر» تغییر نام داد، با اشاره به اینکه در هر بخش برنامه از باسابقه‌های تلویزیون بهره گرفته شده است، بیان کرد: «سیم آخر» اگرچه یک مسابقه تلویزیونی است و شاید سختی تولید آن همچون برنامه‌های آیتمی و تاک شو به چشم نیاید، اما کار سخت و پرچالشی است که تولیدش با تیمی از حرفه ای‌ها میسر شده است.
 
به طور مثال در بخش اطلاعات عمومی شاید می‌توانستیم به راحتی سراغ تیمی برویم که سوالاتی را طراحی کنند؛ اما برای اتاق فکر همین قسمت هم از افرادی استفاده شده مثل احسان عمادی که خود کارگردان مستند مسابقه بوده؛ او تلاش کرده است سوالات با جذابیت‌ ویژه‌ای طراحی شوند و دیگر بخش‌ها هم همه المان‌های موفق بودن برنامه را لحاظ کنند.
 
رضائیان که این روزها کتاب باز را هم در دست تولید دارد و به تازگی پانصدمین قسمت از این برنامه را به تولید رسانده ، معتقد است «سیم آخر» هم می‌تواند برنامه‌ای شاخص در میان مسابقه‌های تلویزیونی باشد. او در این باره توضیح داد: کتاب باز بعد از چند سال، اخیراً پخش قسمت پانصدم را پشت سر گذاشت و حالا بسیاری آن را برنامه‌ای شاخص در حوزه کتاب می‌دانند.
 
«سیم آخر» هم هنوز در ابتدای راه است، اما دورنمای ما برای آن صرفاً یک مسابقه سرگرمی ساز نیست و این مسابقه هم به یاری پروردگار به یکی از برنامه‌های شاخص در میان مسابقه‌های تلویزیونی تبدیل خواهد شد.
 
بعد از موفقیت در ایرانیزه کردن «عصر جدید» حالا عوامل «سیم آخر» نیز به این سمت روی آوردند. چراکه «سیم آخر» برگرفته از یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق‌ترین برنامه‌ها قرار دارد. حالا عوامل سیم آخر ساختار این مسابقه را پیاده کردند و باید دید این تیم چگونه می‌تواند برگ برنده تلویزیون در شب‌های آخر هفته پاییزی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: