کد خبر: ۸۶۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۵۶۷
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای از ادامه بارندگی در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۸ آبان ۹۹ / بارندگی در جاده‌های شمالی ادامه داردبه گزارش خبرداغ، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای از ادامه بارندگی در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، هم اکنون تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، روان گزارش شده است.

محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارانی و همراه با مه گرفتگی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، سمنان ، گلستان و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان های مرکزی ، گیلان ، مازندران و خراسان شمالی خبر می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: