کد خبر: ۸۶۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
فرماندار رومشکان از دستگیری اعضای دو گروه موسیقی و پدر داماد در مراسم عروسی خبر داد.

دستگیری اعضای دو گروه موسیقی در عروسیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: فرماندار رومشکان از دستگیری اعضای دو گروه موسیقی و پدر داماد در مراسم عروسی خبر داد.

نعمت‌الله دستیاری، اظهار کرد: همچنان سخت‌گیری‌های ما برای ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و عزا با حضور گسترده مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: عزاداری‌ها را مختصر کرده‌ایم و بازرسان ما در این‌گونه مراسم ورود می‌کنند و مانع برگزاری با حضور جمعیت زیاد می‌شوند.

دستیاری با اشاره به سخت‌گیری‌ها برای مجالس شادی نیز گفت: اقدامات زیادی در این خصوص انجام شده که خوشبختانه برگزاری مراسم عروسی نسبت به گذشته کمتر شده است.

فرماندار رومشکان بیان کرد: شب گذشته در یک مجلس عروسی هنرمندان دو گروه موسیقی غیربومی به همراه پدر داماد به خاطر بی‌توجهی به تذکرات و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی حین اجرای جشن با هماهنگی محاکم قضایی رومشکان بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: یک دستگاه خودرو به همراه آلات موسیقی، توقیف و دستگیرشدگان نیز به دادسرا معرفی شدند.

دستیاری تاکید کرد: در بحث سلامت مردم با هیچ‌کسی تعارف و مماشات نداریم و مطابق مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، عمل می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: