کد خبر: ۸۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۵
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای یک باند گروگانگیری و آزادی گروگان سالخورده در شهرستان فسا خبر داد.

دستگیری گروگانگیران و آزادی گروگان سالخورده در فارسبه گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای یک باند گروگانگیری و آزادی گروگان سالخورده در شهرستان فسا خبر داد.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی شنبه ۱۷ آبان در تشریح خبر گروگانگیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

به نقل از سایت پلیس فارس، حبیبی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته و ضمن تماس تلفنی با خانواده گروگان، از آن‌ها ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی او طلب کرده‌اند.

وی افزود: پرونده ویژه‌ای در این خصوص تشکیل و با تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان‌های "داراب" و "فسا"، مخفیگاه اعضای باند گروگانگیران در اطراف شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، ۶ نفر از اعضای این باند گروگانگیری را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به خانواده‌اش تحویل دادند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

کشف محموله قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در شیراز

حبیبی همچنین گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر دپو مقادیری کالای قاچاق در ۲ انباری واقع در یکی از محله های شهر شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی از این ۲ انبار، یک هزار و ۷۲۳ طاقه ( ۸۶ هزار و ۱۵۰ متر) پارچه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: