کد خبر: ۸۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۴۹۴
مهاجم استقلال به شدت از رفتار سرپرست باشگاه دلخور است

دلخوری شدید مهاجم استقلال؛ این یک بی‌احترامی بزرگ است!به گزارش خبرداغ ، سجاد آقایی می گوید در باشگاه استقلال طوری با او رفتار می شود که از این تیم جدا شود.


سجاد آقایی در مورد مشکلاتی که در استقلال برایش به وجود آمده و برای جدایی از این باشگاه درخواست داده به طرفداری گفت: حقیقت همین است که من به شما می گویم. چند سال پیش قراردادی با استقلال امضا کردم و در آن زمان مبلغی را به عنوان یک بازیکن جوان به من دادند. بعد از اینکه برگشتم سعادتمند به من قول داد که قراردادم را درست می کند ولی ایشان رفتند.


آقایی ادامه داد: بعد از آمدن مددی، من پیش ایشان رفتم اما به من گفتند فعلا کار دارم و در روزهای آینده به مشکلم رسیدگی می کنند. چند روز پیش به باشگاه استقلال رفتم و ایشان گفتند برای افزایش قرارداد باید از محمود فکری نامه بیاورم. سر تمرین رفتم و از پرویز مظلومی نامه گرفتم اما مددی به من گفت که باید نامه محمود خان باشد، دوباره نامه محمودخان را آوردم و به من گفت که در مورد افزایش قراردادم فکر می کنند و خبر می دهند.


آقایی در مورد تصمیمش برای جدایی از استقلال می گوید: دارند کاری می کنند که من بروم. خواسته زیادی ندارم. ببخشید یک سوال دارم، مگر از بقیه بازیکنانی که قراردادشان درست شد نامه گرفتند که از من بگیرند؟ آن ها کاری می کنند که من در این تیم نمانم.


آقایی افزود: قراردادم طوری است که خرج منزل، خورد و خوراکم و حتی کرایه تاکسی ام در نمی یاید. چطور به تمرین بروم؟ همه این ها باعث شده سر تمرین نروم و راهی به جز جدایی از استقلال ندارم. نمی توانم هم در زمین تلاش کنم و هم مسائل مربوط به زندگی ام را حل کنم. الان 2 روز مانده فصل نقل و انتقالات تمام شود و خودم نمی دانم باید چکار کنم.


مهاجم استقلال در مورد جلسه امروزش در استقلال هم گفت: امروز به باشگاه رفتم که احمد مددی نبود. با مدیران استقلال صحبت کردم و بعد برای صرف ناهار باشگاه را ترک کردم. وقتی برگشتم من را از نگهبانی راه ندادند، این کار آقایان یک بی احترامی بزرگ به بازیکن استقلال است و بسیار از این مساله ناراحتم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: