کد خبر: ۸۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۹
رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد، ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است.

قوچان‌نژاد: من و پرسپولیس؟ تکراری است!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جام‌جم: رضا قوچان‌نژاد هر چند با زووله قرارداد دارد ولی همچنان یکی از گزینه‌های داغ نقل‌و‌انتقالات ایران است. رضا یک مهاجم تمام‌عیار و گلزن است که کمتر اتفاق افتاده موقعیت خراب کند. آمار گلزنی گوچی در تیم‌ملی هم عالی بود و طرفداران کمتر به یاد دارند موقعیتی نصیبش شود و آن را خراب کند. برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس بعد از محرومیت عیسی آل‌کثیر قطعا گوچی بهترین گزینه است.

این بازیکن که کم مصاحبه می‌کند، وقتی در جریان اخبار داخل ایران قرار می‌گیرد، با خنده می‌گوید: «من و پرسپولیس؟ تکراری است.» او اضافه می‌کند: «چند سالی است که این بحث‌ها مطرح می‌شود ولی من خودم زیاد در جریان آنها نیستم.

الان در جریان مذاکره با پرسپولیس هم نیستم و خبر ندارم.» گوچی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌اش مذاکره کرده باشد، جواب می‌دهد: «این ممکن است. به هر حال من همه‌چیز را به مدیر برنامه‌ام سپرده‌ام و شاید پرسپولیس با او مذاکره کرده‌است . باید در این‌باره از مدیر برنامه‌ام سوال کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: