کد خبر: ۸۶۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۸۳
بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس گفت: به نظر من اگر بتوانند قوچان‌نژاد را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند.

قوچان‌نژاد بهترین انتخاب برای خط حمله پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ ، فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در مورد وضعیت خط حمله این تیم به خبرورزشی گفت: «بازیکنان خوبی در خط حمله حضور دارند و به هر حال زحمت خودشان را می‌کشند ولی با توجه به تأیید محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن و باتجربه دارد تا در فینال آسیا و رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکل نشود.»

 

پیوس که این روزها در لیگ ۲ تیم دارد در ادامه پیرامون احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس گفت: «به نظر من اگر بتوانند این مهاجم را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. قوچان‌نژاد یک مهاجم چپ و چهارچوب‌شناس است که تجربه بالایی هم دارد و به نظر من انتخاب بسیار خوبی است ولی باید دید می‌تواند از اروپا به پرسپولیس بیاید یا نه؟ آنچه مسلم است پرسپولیس در خط حمله قطعاً نیاز به تقویت دارد و باید یک مهاجم تراز اول بخرد؛ حتی اگر انتقال قوچان‌نژاد قطعی نشود پرسپولیس باید به فکر جذب یک مهاجم دیگر باشد و خط حمله‌اش را تقویت کند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: