به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی با اعلام این خبر گفت: کارکنان دستگاههای اجرایی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری درخواستهای متعددی داشتند تا بتوانند پیش از بازنشستگی، از سوابق بیمهای خود در این صندوق آگاه شوند تا در صورتی که مغایرت یا ابهامی در اطلاعات ارسال شده از دستگاه متبوع آنها به صندوق بازنشستگی کشوری وجود داشته باشد، نسبت به رفع آن اقدام کنند.رضوانی تصریح کرد: سامانه «اطلاعات شاغلان» در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و در بخش «سامانههای دستگاههای دولتی و شاغلان» برای همین منظور راهاندازی شده و در حال حاضر در دسترس است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «اطلاعات مندرج در این سامانه، توسط دستگاههای اجرایی از احکام کارگزینی زمان اشتغال استخراج و به صندوق بازنشستگی کشوری ارسال می شود»، گفت: شاغلان دستگاه های اجرایی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری با مراجعه به این سامانه میتوانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با اطلاعات خود مثل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره مستخدم، مدرک تحصیلی، پست سازمانی، گروه / طبقه شغلی، تاریخ استخدام رسمی، سوابق خدمت پیش از استخدام رسمی، وضعیت ایثارگری و موارد مشابه، موضوع را برای بررسی و اصلاح از امور اداری دستگاه محل خدمت خود پیگیری کنند.