کد خبر: ۸۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
در معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت یک درصدی قیمت۳,۱۶۰ را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد که عمده سهام این شرکت توسط حقیقی‌ها مورد معامله قرار گرفت.

تلاش خودرو برای مثبت شدن بی‌ثمر ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین-هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد۳,۱۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی یک میلیارد و ۷۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۱۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

افت ۱۲درصدی شاروم در پنج روز معاملاتی گذشته

ارزش معاملات امروز خودرو از رقم ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۶درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد و ۷۰۰میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۵میلیون برگه سهم (دو درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

 

1111111

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: