کد خبر: ۸۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۹
خالص سفارشات فروش سهام از رقم چهار هزار و ۴۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و موسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین بانک آینده ۴۳۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ سنگینی بیش از ۲۰درصد صفوف فروش بر دوش بانکی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۶۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۹۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۴۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «دی» و «وملی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۴۳۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «گدنا»، «جوین» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۲۰میلیارد تومان (۵۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۸۰۰میلیارد تومان (۳۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل (ثتوسا) به ۱۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۳۵۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از پنج هزار و ۵۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۱۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای_خرید_و_فروش_بورس_و_فرابورس_99_08_19

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.08.19

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: