کد خبر: ۸۶۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۳
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۱درصد افت داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۳درصد نزول کرد.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/افت چشمگیر ارزش معاملات در ساعت ابتدایی بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین ، هانا پاکمند ، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت  ۱۳هزار و ۸۶۵واحدی (۱.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش۰.۳ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سیتا»، «امین»، «ولپارس»، «وبصادر»، «خودرو»، «خساپا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بپیوند»، «بگیلان»، «گدنا»، «آریا»، «رافزا»، «ثباغ» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به ۶۸۰هزار میلیارد تومان رسید.

1

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: