کد خبر: ۸۶۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۳۶
همزمانی اعلام موفقیت واکسن چینی کرونا با شکست ترامپ در انتخابات با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: همزمانی اعلام موفقیت واکسن چینی کرونا با شکست ترامپ در انتخابات با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

روز گذشته رسانه های چین از موفقیت آمیز بودن واکسن تولیدی این کشور خبر دادند و اعلام کردند که رییس شرکت داروسازی سینوفارم گفت که هیچ یک از افرادی که تاکنون واکسن کووید ۱۹ ساخت این شرکت را دریافت و به خارج سفر کرده اند، به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

ثث

«لیو جینگجن» در مصاحبه مطبوعاتی در پکن خاطر نشان کرد که تاکنون ۱۰۰ هزار نفر با واکسن مذکور واکسینه شده اند که از میان آنان ۵۶ هزار نفر سفرهای خارجی داشته اند ولی هیچ کدامشان کرونا نگرفته اند و علایم منفی نیز در میان واکسینه شده ها مشاهده نشده است.

برخی فعالان رسانه‌ای معتقدند: سال گذشته اقتصاد آمریکا با فاصله قوی ترین اقتصاد جهان بود. در پی جنگ تجاری، در ژانویه 2020 توافق تجاری با چین بسته شد که چین را به مدت دو سال ملزم به خرید 200 میلیارد دلار کالا و خدمات از آمریکا می‌کرد و تازه بعد از آن تعرفه از کالاهای چینی برداشته می‌شد. کمتر از یک ماه پس از امضای این توافق، سر و کله ویروس کرونا پیدا می‌شود و تمام دستاوردهای اقتصادی ترامپ تهدید می‌شود. ویروس چینی به تمام نقاط دنیا سرایت کرده اما خود چین از این ویروس مصون می‌ماند و چین بیشترین رشد اقتصادی را برخلاف سایر کشورها دارد. بلافاصله بعد از اعلام پیروزی بایدن چین اعلام می‌کند که واکسن این ویروس را در اختیار دارد و با موفقیت آزمایش کرده است!

بیشتر بخوانید: 

برنامه عجیبی که گوشی بدهکاران را مسدود می‌کند

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید: 

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

ثث

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: