کد خبر: ۸۶۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد : وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از دستگاه های برتر در نظام آماری کشور معرفی شده است.
​وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه برتر نظام آماری کشور شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه، "علیرضا زاهدیان" گفت:  مرکز آمار ایران به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی تلاشگران برتر نظام اداری کشور را بر اساس تلاش موثر دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف نظام آماری کشور فعال و  معرفی کرد.
وی افزود: بر این اساس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در میان دستگاه‌های اجرایی موفق به کسب عنوان برترحوزه نظام آماری کشور شد.
 زاهدیان افزود : این انتخاب بر اساس تلاش موثر در پیشبرد اهداف نظام آماری کشور انجام شده  است و بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نفت، وزارت راه و شهر سازی،  معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان امور مالیاتی کشور، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در بین دستگاه های کشور، به عنوان دستگاه های برتر در حوزه نظام آماری کشور انتخاب شدند.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: