کد خبر: ۸۶۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۶
نمایندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفته پیش به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند عصر امروز در نشستی با نمایندگان مردم این استان گزارش دستاوردهای خود را از ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و راهکارهای کاهش نرخ بیکاری و محرومیت زدائی ارائه کردند.

در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های توسعه ای و سرمایه گذاری استان بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، به دنبال دستور" محمد شریعتمداری" ،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از معاونین و مدیران عامل بانک های زیر مجموعه این وزارتخانه برای ارزیابی و بررسی ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و اشتغال به این استان سفر کردند.

بر همین اساس عصر امروز،نشستی به دعوت اسماعیل للگانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران که ‌نماینده ویژه وزیر در سفر به استان چهارمحال و بختیاری بود با نمایندگان استان برگزار و گزارش مشاهدات و مستندات علمی از وضعیت توسعه ای استان ارائه شد.

همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مزیت ها، فرصت ها و نیازهای شهرستان ها و پهنه های جغرافیایی استان را معرفی کردند.

در پایان مقرر شد در نشستی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گزارش تلفیقی طرح ها و اقدامات ضروری برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: