کد خبر: ۸۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۸

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت یوم الله 13 آبانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی ؛ تسخیر لانه جاسوسی ، تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ  تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. امسال این مناسبت ملی با سالروز ولادت پیام آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) نیز مقارن شده است.

13 آبان روز گراميداشت فرهنگ استكبار ستيزي و مقابله با حاكمان زر و زور و فرصت ارزشمند پاسداشت شجاعت دانش آموزان غيرتمندي است که در راه عقیده خويش تاپاي جان در برابر مستكبران و زورگويان ايستادند.

خداوند را شاكريم كه امروز ايران اسلامي بيش از هر زمان ديگر شاهد نقش‌آفريني جوانان توانمند و بلند همتی است که با هوشمندی و تلاش مضاعف در عرصه های مختلف دستاوردهاي ارزشمندي کسب کرده و آينده اي بسيار روشن را براي ملت عزتمند ايران نويد مي دهند.

  درپايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي دانش آموزان شهيد كشورمان ،  این روز را به دانش آموزان و دانشجویان عزیز جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم ودانش را در سنگر تعلیم و تربیت خواستارم.

                                                                                                   

                                                                                                   غلامحسین مظفری

                                                                     رييس هيات مديره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: