کد خبر: ۸۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۷۵

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه ربیع الاولبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

                                                             بسم الله النور

حلول ماه ربیع الاول، روزهای جشن و سرور اهل بیت(ع) را به همه هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده و برای همگان در این ایام پربرکت شادکامی وموفقیت آرزومندم.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و خجسته زاد روز رسول مهرباني و عزت ، مبشر آگاهي و حكمت ، پرچمدار عدالت و برادري حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و همچنین ششمین ستاره درخشان آسمان امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) لحظه به لحظه این ماه مبارک را به عطر کرامت و اخلاقیات نبوی معطر و مزین کرده است. اعیاد فرخنده ای که هریک نقطه عطفی در ایجاد وحدت و توسعه مودت میان مسلمانان است.

آغاز امامت و ولایت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) از دیگر مناسبت های ارزشمند و فرخنده‌ این ماه سراسر خیر و برکت است. ضمن تبریک مجدد این اعیاد خجسته ، از درگاه پروردگار سبحان توفیق بهره مندی از فضایل این ماه را طلب کرده و امیدواریم در سایه برکات ربیع الاول شاهد تقویت همدلی در میان مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در سرتاسر جهان باشیم.

                          

                                                                    غلامحسین مظفری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: