کد خبر: ۸۶۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۴۲۸
افراد حقیقی امروز حدود ۸۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و نماد وشهر بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ بازار همچنان بر پاشنه خرید حقوقی می‌چرخدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۸۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۹۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۷درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «زراعت و خدمات وابسته به آن»، «قند و شکر» و «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: 

نمای پایانی بورس امروز/ دست و دل بازار به خرید نمی‌رود

سه نماد «وشهر»، «خساپا» و «خودرو» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «زدشت»، «گکوثر» و «قزوین» معطوف بود.

 

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک شهر حدود ۱۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی کشت و صنعت دشت خرم‌دره با برتری حدود ۱۴میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۹۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم حدود ۹۰۰میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت صنایع در بازار سهام 99.08.12 (1)

تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام 99.08.12

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: