کد خبر: ۸۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۹
«امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه حملات امروز در این کشور را «تروریستی» توصیف کرد. رئیس‌جمهور فرانسه گفت که حملات امروز در این کشور «تروریستی» بوده است. او علی‌رغم اعتراض‌ها به موضع‌گیری اخیرش بار دیگر از عبارت «تروریست اسلام‌گرا» استفاده کرد.

مکرون: حملات امروز در این کشور تروریستی بودندرئیس‌جمهور فرانسه گفت که حملات امروز در این کشور «تروریستی» بوده است. او علی‌رغم اعتراض‌ها به موضع‌گیری اخیرش بار دیگر از عبارت «تروریست اسلام‌گرا» استفاده کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، «امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه حملات امروز در این کشور را «تروریستی» توصیف کرد.

علی‌رغم آنکه موضع‌گیری‌های توهین‌آمیز ماکرون علیه اسلام مورد انتقاد کشورهای مسلمان قرار گرفته او بار دیگر گفت که یک «ترویست اسلام‌گرا» عامل حمله نیس بوده است.

امروز پنجشنبه نیز به یک روز خونین در فرانسه تبدیل شد و در دو حادثه جداگانه دست‌کم چهار نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز که هنوز عدد دقیق آن نامشخص است، زخمی شدند. رسانه‌های فرانسه مدعی شدند یک حادثه مشابه در یک شهر دیگر فرانسه خنثی شده است.

تیراندازی اول در نیس

در حادثه اول که ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز به وقت محلی (۱۱:۳۰ به وقت تهران) در شهر نیس به وقوع پیوست، یک مرد مسلح به چاقو در نزدیکی کلیسای «نوتردادم» شهر «نیس» واقع در جنوب فرانسه به سمت افرادی حمله برد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: