کد خبر: ۸۶۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
سید حسین حسینی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی بودند که به خاطر اتفاقات فرودگاه به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شدند.

حکم سه بازیکن استقلال محرمانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سید حسین حسینی،محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی بودند که به خاطر اتفاقات فرودگاه به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شدند.

این سه نفر به کمیته انضباطی رفتند تا پاسخگوی رفتار خود باشند .حتی عنوان شده بود که حسینی برخوردی هم با دکتر ستوده داشته که به شدت باعث دلخوری او شده به طوری که از آ ن روز تا حالا دکتر ستوده در تمرینات استقلال حاضر نشده است.

وقتی این سه بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال رفتند خبر رسید که 5تا 10درصد از قراردادهایشان کم می شود اما بهرحال باشگاه به طور رسمی این مساله را تائید نکرد و حالا شنیده می شود حکم این سه بازیکن محرمانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: