کد خبر: ۸۶۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
حضور چهار بازیکن در جناح چپ، رقابت را میان بازیکنان این پست به نقطه اوج رسانده است.

زکی‌پور: می‌جنگم و فیکس می‌شومبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران ورزشی: حضور چهار بازیکن در جناح چپ، رقابت را میان بازیکنان این پست به نقطه اوج رسانده است. میلاد زکی‌پور که پنجمین فصل حضور خود در استقلال را سپری می‌کند برای پیروزی در این جنگ تمام عیار، آماده نشان می‌دهد. او هم از لحاظ فیزیکی به اوج رسیده و هم از لحاظ روانی. شاید زکی‌پور برخلاف انتظار‌ها بتواند تمام معادلات را در این پست تغییر دهد و مالک جناحی باشد که علاوه بر او محمد نادری (اگر در استقلال بماند)، متین کریم‌زاده و هرویه میلیچ را در اختیار دارد.

بعد از جذب محمد نادری تا حدی رقابت در این پست حساس شده است. خودت را آماده شرایط جدید کرده‌ای؟

بله، باشگاه سیاست‌های خودش را در نقل و انتقالات سپری می‌کند و در حال یارگیری است. همانطور که گفتید محمد نادری هم به جمع ما اضافه شده است اما من برای لیگ بیستم فقط یک هدف در ذهن دارم و آن بازی در ترکیب اصلی است. می‌خواهم در استقلال به ثبات بیشتری برسم و سعی می‌کنم با نمایش خوب به بازیکنی کلیدی تبدیل شوم. البته من همیشه تلاش کرده‌ام بهترین بازی‌ها را در ترکیب استقلال انجام دهم.

از نیمکت‌نشینی‌های احتمالی نگران نیستی؟

می‌دانم که هر بازیکنی آماده باشد قطعاً می‌تواند تفکرات سرمربی را به سمت خودش بکشد. من هم آماده رقابت و جنگیدن برای تصاحب ترکیب اصلی هستم. می‌جنگم و در ترکیب استقلال فیکس می‌شوم. من به همه اتفاقاتی که رخ داده کاملاً حرفه‌ای نگاه می‌کنم.

پس برای یک فصل پرماجرا خودت را کاملاً آماده کرده‌ای؟

بله، همینطور است. من روحیه بازی در تیم استقلال را در این سال‌ها آموخته‌ام و می‌دانم که باید با شرایط چطور خودم را وفق دهم.

شما در فصول اخیر همواره لیگ را بد شروع کردید. علتش چیست؟

تیم ما همیشه با تغییرات وارد لیگ می‌شود که این موضوع تأثیرگذار بوده. من این تفاوت‌ها را در سال‌های اخیر همواره دیده‌ام اما در لیگ بیستم به نظر می‌رسد قرعه بهتری نصیب‌مان شده ضمن اینکه دیگر مانند گذشته تغییرات آنچنانی نداشته‌ایم. چیزی که باعث موفقیت یک تیم می‌شود تمرکز است. امیدوارم ما این بار با تمرکز کافی وارد لیگ شویم و طوری نتیجه بگیریم که در هفته‌های پایانی افسوس هفته‌های اول را نخوریم.

فصل پیش شاید می‌توانستید قهرمان لیگ شوید اما در نهایت دوم شدید. چه مسائلی باعث شد استقلال از رسیدن به جام محروم شود؟

خیلی مسائل در موفقیت تیم دخیل است. شما فکر می‌کنید چرا پرسپولیس در سال‌های گذشته بهتر از ما نتیجه گرفته است؟ مسائل متعددی عنوان می‌شود. یکی از آنها به طور قطع امکانات است. ما در این سال‌ها همواره با مشکل زمین تمرین مواجه بودیم اما اگر نگاهی به شرایط تمرینی آنها کنید متوجه می‌شوید که از ما بهترند. می‌توانم به صراحت بگویم امکانات استقلال ضعیف‌تر از پرسپولیس است. حتی گاهی شده ما از داشتن لباس گرم هم محروم بودیم. وقتی این شرایط وجود دارد روی موفقیت تیم تأثیر می‌گذارد و از لحاظ روحی و روانی نیز تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به هر حال اگر شرایط میان ما و پرسپولیس یکسان بود شاید نتایج دیگری رقم می‌خورد.

در این فصل به نظر می‌رسد استقلال مدعی‌تر از دیگر تیم‌ها است.

نمی‌شود اینطور نگاه کرد. باید وارد لیگ شویم و بعد عیار تیم‌ها را بسنجیم. چیزی که مشخص است و من می‌توانم با قاطعیت بگویم این است که استقلال قطعاً برای قهرمانی وارد لیگ بیستم می‌شود اما باید توجه کنیم که دیگر تیم‌ها هم شرایط خوبی دارند و مدعی هستند. به نظر من پرسپولیس، تراکتور و سپاهان می‌توانند همچنان مدعی باشند اما ما قطعاً از همان هفته اول آنقدر کار را سفت می‌گیریم که با امتیازهای خوبی به هفته‌های پایانی لیگ برسیم و دیگر افسوس گذشته را نخوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: