کد خبر: ۸۶۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۹۷۸
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت مدیریت بازار مسکن با بیان اینکه خوشبختانه روندی که مردم عزیز افتتاح حساب می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، مناسب‌تر شده و سرعت گرفته است، گفت: در مجموع ۱۳۵ هزار نفر زمین‌هایشان را تحویل گرفتند و در حال ساخت هستند یا زمین‌‌هایشان در حال تحویل است.

۱۳۵ هزار نفر زمین مسکن خود را تحویل گرفته‌اند/ لیست خانه‌های خالی را در ۲ مرحله به سازمان امور مالیاتی دادیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، "محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا درباره آخرین وضعیت مدیریت بازار مسکن گفت:  خوشبختانه روندی که مردم عزیز افتتاح حساب می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، مناسب‌تر شده و سرعت گرفته است. با افتتاح‌های سراسری که ما انجام می‌دهیم و اطلاع‌رسانی یکپارچه‌ای که صورت گرفت، مردم را در دو گروه تقسیم کردیم.

وی افزود: گروه اول کسانی هستند که زمین در اختیارشان قرار گرفته که در مجموع ۱۳۵ هزار نفر هستند که این‌ها زمین‌هایشان را تحویل گرفتند و در حال ساخت هستند یا در حال تحویل هستند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:  ۲۶۵ هزار نفر هم به پروژه‌ها معرفی شدند یا در حال معرفی هستند و بعد از تشکیل پرونده به پروژه‌ها متصل می‌شوند. برخی از این افراد هم خانه‌هایشان را تحویل گرفتند، در حضور رئیس‌جمهور حدود ۱۱ هزار ۶۰۰ واحدی که افتتاح شد تعدادی از همین نوع است و باقی‌مانده در مراحل گوناگون اجرایی است.

اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم پرداختی‌های خودشان را به موقع و سریع انجام دهند تا سازندگان بتوانند با وامی که برایشان تخصیص دادیم، پروژه‌ها را تکمیل کنند و این ۴۰۰ هزار نفری که ما نسبت به آنها متعهد هستیم خانه‌هایشان را تحویل بگیرند و بتوانند در آن  مستقر شوند.

وی درباره آخرین وضعیت اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی گفت: سامانه جامع املاک مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بارگذاری شد؛ ما در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم به رئیس این سازمان هم گفتم اگر مشکلی دارند به ما اطلاع‌رسانی کنند از نظر ما لیستی که در اختیارشان قرار گرفته پالایش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: