کد خبر: ۸۶۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: کسانی که نمی‌توانند خود را با شاخص‌های انقلابی تطبیق داده و هماهنگ کنند، صحنه را به افراد شجاع و کاربلد بسپارند زیرا این صحنه، عرصه رزم است نه بزم.

کسانی که نمی‌توانند خود را با شاخصه‌های انقلابی تطبیق دهند، کنار بروندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با محکوم کردن اظهارات اخیر امانوئل مکرون، گفت: اظهارات نابخردانه رئیس‌جمهور فرانسه در توهین به پیامبر مکرم اسلام(ص) را محکوم کرده و تاکید می‌کنم که چنین جسارت‌هایی نمی‌تواند مانعی در مقابل ملت بزرگ اسلام ایجاد کند.

وی ادامه داد: مردم در ۴۰ سال گذشته همواره نقش‌آفرینی برجسته‌ای در فعالیت‌های نظام داشته و پشتیبان نظام بوده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه تصمیمات شتابزده شیرازه مدیریت کشور را از هم پاشیده است، اظهار داشت: باید با نفوذ برخی مرفهین بی‌درد و صاحب منصبان شاغل در کرسی‌هایی مهم برخورد شود، اتخاذ تصمیمات شتابزده و بدون پشتوانه شیرازه مدیریت کشور را از هم پاشیده و بیماری مهلک اقتصادی ایجاد کرده است. همچنین بی توجهی به نظام آموزشی کشور، عدم حمایت جدی از صنایع تولیدی، نبود برنامه مدون در تامین مناسب نهادههای دامی و نابسامانی در بازار بورس حقیقتاً کمر ملت را که راست قامتانه در مقابل دشمن ایستاده بودند، شکست.

وی افزود: خدایا ما را به خاطر این قصور و غفلت‌ها ببخش و بیامرز، اما ملت بزرگ ایران! ما فرزندان شما در مجلس انقلابی به شما اطمینان می‌دهیم که به فضل الهی و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری و تشکیل یک قرارگاه توانمند، این جنگ اقتصادی با استکبار جهانی را به پیروزی رسانده و حلاوت آن را به ارمغان خواهیم آورد، البته در این راستا به همه کسانی که نمی‌توانند خود را با شاخص‌های انقلابی تطبیق داده و هماهنگ کنند، هشدار می‌دهیم که صحنه را به افراد شجاع و کاربلد بسپارند زیرا این صحنه، عرصه رزم است نه بزم.

نماینده میانه در بخش پایانی سخنان خود با تذکر به وزیر نیرو، بیان داشت: علیرغم تذکر‌های مکتوب متعدد برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد مهم شهریار و سد گرمی چایف هنوز اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفته است، آقای وزیر باید بدانید که در شأن مردم میانه نیست که برای به دست آوردن آب سالم با دبه و گالن به چشمه های اطراف بروند، آقای اردکانیان مردم آب آشامیدنی سالم می‌خواهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: