کد خبر: ۸۶۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۴
سفیر ایران در فدراسیون روسیه در حساب توئیتر خود با اشاره به سفر معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: پیام ایران حفظ هوشیاری و گسترش همکاری منطقه ای برای مقابله با توطئه های دشمنانی است که چشم دیدن وحدت، یکپارچگی و تمامیت ارضی کشورهای مستقل این منطقه را ندارند.

جلالی: پیام ایران گسترش همکاری‌ منطقه‌ای برای مقابله با دشمنی‌هاستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، "کاظم جلالی" سفیر ایران در فدراسیون روسیه درباره دیپلماسی فعال ایران در حل و فصل مناقشات منطقه به ویژه مسئله قره باغ در حساب توئیتری خود نوشت: سفر عراقچی به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران به منطقه حاکی از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در حل و فصل مناقشات منطقه‌ای از طریق گفت‌وگو و راه حل‌های مسالمت آمیز دارد . 

پیام ایران حفظ هوشیاری و گسترش همکاری منطقه ای برای مقابله با توطئه های دشمنانی است که چشم دیدن وحدت، یکپارچگی و تمامیت ارضی کشورهای مستقل این منطقه را ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: