کد خبر: ۸۶۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۱
حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: هیچکس نیست که بگوید کار و عمل من اشکالی ندارد و قابل نقد نیست...اما نقد برای تضعیف روحیه مردم و ...؟ این دیگر نقد نیست؛ این چه نقدی است که خوبی‌ها را نبیند و فقط نقطه ضعف‌ها را ببیند!

روحانی: لجن‌پراکنی، نسبت دروغ به یکدیگر دادن، سخنان ناروا و بردن آبروی اشخاص ربطی به نقد ندارد / نقد برای تضعیف روحیه مردم؟ این که دیگر نقد نیست / هیچکس نیست که بگوید کار و عمل من اشکالی ندارد / از مقام معظم رهبری به خاطر تفقدشان به دولت و رییس جمهور تشکر می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: هیچکس نیست که بگوید کار و عمل من اشکالی ندارد و قابل نقد نیست...اما نقد برای تضعیف روحیه مردم و ...؟ این دیگر نقد نیست؛ این چه نقدی است که خوبی‌ها را نبیند و فقط نقطه ضعف‌ها را ببیند!

به گزارش «انتخاب»، روحانی افزود:  نقد این است که نقاط مثبت را ببینند؛ نقاط ضعف را هم همینطور و راهکار ارائه دهند.

 

او گفت: لجن‌پراکنی، نسبت دروغ ‌به یکدیگر دادن، سخنان ناروا گفتن و بردن آبروی اشخاص ربطی به نقد ندارد.

روحانی افزود: از مقام معظم رهبری به‌خاطر تفقدی که به دولت و رییس‌جمهور داشتند، سپاسگزاری و‌ تشکر می‌کنم؛ وقتی مقام معظم رهبری از دولت حمایت می‌کنند بار ما سنگین‌تر‌ می‌شود.

او همچنین گفت: از دو قوه دیگر، نیروهای مسلح و همه نخبگان می‌خواهم که همدیگر را یاری کنیم...از مجلس تقاضا می‌کنیم که ما را یاری کند؛ بزگترین کمک به ما این است که ۶۷ لایحه‌ای که داده‌ایم را بررسی و تصویب کنند و با هم همفکری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: