کد خبر: ۸۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
وزیر نفت گازرسانی به شهرها و روستاها را از دیگر مباحث جلسه امروز عنوان و خاطرنشان کرد: رعایت حریم خطوط لوله و تاسیسات از جمله مباحث مورد تاکید بود.

جزئیات حضور زنگنه در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بیژن نامدار زنگنه پس از جلسه عصر امروز با نمایندگان کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر مباحث مطرح شده در کمیسیون با تمرکز بر موضوع عمران شهرها و روستاها و زیرساخت ها بوده است.

وی با بیان اینکه در مورد قیر طرح‌های آماده اجرا داریم تا رونق ایجاد شود، افزود: همچنین مباحثی درباره تهاتر بدهی پیمانکاران با نفت مطرح شد.

وزیر نفت گازرسانی به شهرها و روستاها را از دیگر مباحث جلسه امروز عنوان و خاطرنشان کرد: رعایت حریم خطوط لوله و تاسیسات از جمله مباحث مورد تاکید بود.

وی به موضوع بهینه سازی مصرف سوخت نیز اشاره و تصریح کرد: تا افق 1420 یک تراز مصرف در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه بهینه سازی بیش از هر جا به عمران برمی‌گردد این مسئله در مبحث ماده 19 ساختمان و همچنین سوخت حمل و نقل و ترکیب سبد سوخت مرود بحث و بررسی قرار گرفت.

زنگنه پرداختن به موضوع اکتشافات و گازرسانی و همچنین توسعه پتروشیمی و صنایع پایین دستی را از دیگر مباحث جلسه امروز با نمایندگان کمیسیون عمران ذکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: