کد خبر: ۸۶۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۶
خطیب‌زاده:
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به مدرسه‌ای در پیشاور پاکستان را که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان پاکستانی و از جمله تعدادی کودک شد، محکوم کرد.

اقدامات تروریستی در پاکستان به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی انجام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، "سعید خطیب زاده" سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشتار افراد بی‌گناه از جمله کودکان بی‌دفاع را بیانگر پایبند نبودن عوامل اینگونه اقدامات تروریستی به هرگونه اصول اخلاقی و انسانی دانست.

خطیب زاده اقدامات هدفمند تروریستی در برخی از کشورهای همسایه در هفته‌های اخیر را در چارچوب برنامه ریزی‌های شوم به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی در منطقه ارزیابی کرد و مبارزه با آن را مستلزم هوشیاری، هم افزایی تلاش ها و مساعی همه جانبه تمامی دولت های منطقه دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: