کد خبر: ۸۶۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۶
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

احترام به تمامیت ارضی و مرزهای رسمی بین المللی از اصول ماست/ داعش و صهیونیست‌ها، عناصری مطرود در همه عالم هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان، اظهار کرد: احترام به تمامیت ارضی کشورها و حفظ مرزهای رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری‌، داعش و صهیونیست‌ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آنها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیروهای ما همانطور که بارها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرزهای خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیروهای پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: