کد خبر: ۸۶۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۶
نیویورک تایمز در تحلیلی به ادعاهای تازه مقام‌های آمریکا علیه ایران و روسیه پرداخت.

خطر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بیش از ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: کماکان در آمریکا این ادعا وجود دارد که ایران و روسیه انتخابات در آمریکا را تهدید می‌کنند. مقام‌های اطلاعاتی معتقدند تمرکز بر ایران نباید باعث شود که خطر روسیه را کمتر از ایران بدانیم. 

در ادامه این گزارش آمده است: حتی بسیاری از مقام‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که خطر روسیه بیشتر از ایران است.ِ

اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا مدعی شدند  که روسیه فعالیت‌های خود برای حمله به شبکه‌های ایالتی، محلی و هواپیمایی را در ماه سپتامبر افزایش داده است‌، حتی این مقام‌ها  باور دارند که هکرهای روسی می‌­توانند از توانایی‌ها و اطلاعاتشان برای ایجاد شبهه  و تردید درباره صحت و درستی انتخابات استفاده کنند.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که چند روز قبل نامزدهای انتخابات آمریکا در مناظره خود مدعی دخالت ایران و روسیه در انتخابات این کشور شدند، ادعایی مضحک که بارها از سوی مقام‌های دو کشور تکذیب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: