کد خبر: ۸۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۴۴
وزیر اماراتی به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداخت.

اتهام‌پراکنی انور قرقاش علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه، در توییتر خود نوشت: توجه بین‌المللی و تاریخی به امنیت منطقه خلیج فارس باید با اعتمادسازی آغاز شود؛ مسئله‌ای که در این چند سال با نفوذ ایران در امور کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تحت تأثیرات منفی بوده است. بدون اعتمادسازی، حرکت به سوی اقدامات ساختاری و جدید و ایجاد تصورات برای تقویت صلح و ثبات، دشوار و سخت است.

به نقل از العالم، قرقاش در ادامه نوشت: شکی نیست که خلیج‌فارس در طول تاریخ در معرض تهدید ناشی از تنش و تقابل بوده است؛ که این مسائل ابعاد نگران‌کننده‌ای برای آینده منطقه است. امارات یقین دارد که اجتناب از تنش و در پیش گرفتن روند سیاسی تنها راه تضمین امنیت خلیج فارس و ثبات آن است. اعتمادسازی اساس تحقق این هدف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: