کد خبر: ۸۶۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۷
نماینده آمریکا در امور ایران گفت: عده‌ای در ایران فکر می‌کنند اگر ترامپ بازنده باشد، تحریم‌ها و فشار بر آنان پایان می‌یابد اما این طور نیست و این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.
تحریم‌های ایران با تغییر رئیس‌جمهور لغو نمی‌شود/ایران هیچ گونه تمایلی برای گفت‌وگو ندارد/ آن‌ها همه فرصت‌ها را به بازی و شوخی گرفته‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از الشرق الاوسط، الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ایران مدعی شد: این تحریم‌ها  باقی می ماند تا رژیم ایران رفتار خود را تغییر دهد، حالا رئیس جمهور آینده هرکسی باشد، فرقی ندارد‌.

وی افزود: ایرانی‌ها پس از انتخابات برای توافق متقاعد می‌شوند زیرا آنها در چهار سال آینده نمی‌توانند چنین فشاری را تحمل کنند. فشار و تحریم موثر بوده و نتایج خوب و بزرگی داشته است. ارزش پول ایران سقوط کرده و اگر این مسیر را حفظ کنیم، ایرانی‌ها را به سوی یک توافقنامه جدید، وسیع و جامع می‌بریم.

وی هم چنین مدعی شد: فعلا ایران هیچ گونه تمایلی برای گفت‌وگو ندارد. آن‌ها همه فرصت‌ها را به بازی و شوخی گرفته‌اند و امیدوارند که این تحریم‌ها برطرف شود و الان تنها امیدوار به انتخابات آمریکا هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: