کد خبر: ۸۶۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
بورس تهران بالاخره پس از چند روز ریزش، در ابتدای معاملات امروز روند صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در شرایطی که بازار ارز و طلا و سکه طی دو روز گذشته روند ریزش را در پیش گرفتند و قیمت دلار تا سطح ۲۷ هزار تومان و سکه تا کانال ۱۳ میلیون تومان پایین آمد، از بازار سهام روزهای منفی را طی کرد.

اما امروز این مسیر معکوس شد و شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز یک هزار و ۳۴۴ واحد رشد کرد و به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید.

افزایش شاخص بورس در حالی است که فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد اخیرا در حاشیه جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرده بود: تحلیلگران وضعیت بازار سرمایه را به طور دقیق رصد می‌کنند و از این رو معتقدند که شرایط در این بازار مثبت خواهد بود.

نمادهای فملی، خودرو، وبملت، شپنا، وبصادر و فولاد بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص داشته و نماد حکشتی نیز بیشترین تأثیر منفی را به جای گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: