کد خبر: ۸۶۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۵۳۱
لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مبتلا شدنش به بیماری کرونا خبر داد. وی با انتشار یک عکس در صفحه خود نوشت: زره پوش شدن هم اثر نکرد و متاسفانه الان خبر دادند که تست کرونایم مثبت شده..... باوجود رعایت کردن و حفظ پروتکل های بهداشتی من‌میزبان ویروس کرونا شدم.....دوستان عزیز لطفا کرونا را جدی بگیریم

لاله اسكندرى هم كرونا گرفتلاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در پستی از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مبتلا شدنش به بیماری کرونا خبر داد.

وی با انتشار یک عکس در صفحه خود نوشت:

بیشتر بخوانید: 

مژگان شجریان: ‌ای کاش زنده نبودم و مرگ پدر را نمی‌دیدم

زره پوش شدن هم اثر نکرد و متاسفانه الان خبر دادند که تست کرونایم مثبت شده..... باوجود رعایت کردن و حفظ پروتکل های بهداشتی من‌میزبان ویروس کرونا شدم.....دوستان عزیز لطفا کرونا را جدی بگیریم ....و من نگران دوستان و همکاران خوبم در سریال در حال فیلمبرداریم هستم که در چند روز گذشته همراهم بودن و من بی اطلاع از داشتن کرونا در کنارشان بودم.

پیش از این محمد رضا گلزار و نوید محمدزاده نیز به این بیماری دچار شده بودند.

لاله اسكندرى هم كرونا گرفت

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: