کد خبر: ۸۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۳
سی‌ان‌ان گزارش داد "جان کلی" بازنشسته، رئیس دفتر پیشین کاخ سفید گفته است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، "معیوب‌ترین" فردی است که تاکنون شناخته است.

جان کلی، ترامپ را سی‌ان‌ان گزارش داد که کلی به دوستان خود گفته است: عمق عدم صداقت او برای من حیرت‌آور است. عدم صداقت، بیش از هر چیز دیگری رقت‌آور است. او معیوب‌ترین فردی است که در زندگی‌ام ملاقات کرده‌ام.

به گزارش خبرداغ به نقل از  هیل، کلی در ژانویه ۲۰۱۹ کاخ سفید را ترک کرد.

اوایل امسال، کلی اظهار کرد که با انتقاد "جیمز ماتیس"، وزیر سابق دفاع آمریکا از رسیدگی رئیس جمهور به اعتراضات بعد از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس، موافق است.

ماتیس در بیانیه‌ای خطاب به آتلانتیک به خاطر نحوه مدیریت اعتراضات توسط ترامپ، به او حمله کرد و گفت ترامپ در طول عمر او نخستین رئیس جمهوری است که "سعی به متحد کردن مردم آمریکا نداشته و حتی وانمود به انجام این کار نیز نمی‌کند."

به دنبال اظهارات ماتیس، کلی در حین مصاحبه‌ای به "آنتونی اسکاراموچی"، مدیر پیشین ارتباطات ترامپ گفت که " ژنرال جیمز ماتیس مرد است و انجام چنین کاری از سمت او، به نگرانی که او از بابت کشورمان دارد مربوط می‌شود."

کلی افزود: گمان می‌کنم باید یک قدم به عقب برداریم. فکر می‌کنم باید بررسی بیشتری درباره کسی که انتخاب می‌کنیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: بررسی کنیم که شخصیت آن‌ها چگونه است؟ اخلاقیات آن‌ها چیست؟ آیا آن‌ها تمایل دارند در صورت انتخاب، نماینده تمام رأی‌دهندگانشان باشند، نه فقط پایه، بلکه تمام رأی‌دهندگان؟ و بعد به سیاست نگاهی بیاندازیم.

ترامپ مکرراً از کلی بعد از خروج او از کاخ سفید، انتقاد کرده است. بعد از اینکه کلی از ماتیس دفاع کرد، ترامپ گفت که رئیس دفتر پیشین کاخ سفید "در حلقه درونی من نبود، از شغلش کاملاً خسته شده بود و در نهایت در پرده‌ای از ابهام فرو رفت!"

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: