کد خبر: ۸۶۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۰
کاظم جلالی:
سفیر ایران در روسیه با اشاره به لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران در سال پنجم برجام در توئیتی نوشت: پایبندی به تعهدات و حمایت جامعه جهانی از توافقات بین المللی ضامن صلح و امنیت بین‌المللی بوده و پایان محدودیت‌های تسلیحاتی در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰ در چارچوب این توافق بین‌المللی نشانی از وفای به عهد در ابعاد بین‌المللی است.

پایان محدودیت‌های تسلیحاتی نشانی از وفای به عهد در ابعاد بین‌المللی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم جلالی با اشاره به پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران در توئیتی به زبان روسی نوشت: «در حال حاضر، جامعه جهانی آشفته از اقدامات یکجانبه، بر اجرای توافقات بین المللی تاکید دارد. همسویی بازیگران بزرگ جهانی در حفظ برجام نشان دهنده پایبندی به تعهدات و تلاشی برای مقابله با اقدامات خلاف موازین بین المللی است. پایبندی به تعهدات و حمایت جامعه جهانی از توافقات بین المللی ضامن صلح و امنیت بین المللی بوده و پایان محدودیت های تسلیحاتی در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰ در چارچوب این توافق بین المللی نشانی از وفای به عهد در ابعاد بین المللی است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: