کد خبر: ۸۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۴۹۹
جنگ قدرت پیرامون پرسپولیس بالا گرفته و این جنگ بدون تردید، قربانی خواهد داد.

از درگیری تا احتمال تغییرات در پرسپولیس!به گزارش خبرداغ ،  تمام دعوا و درگیری مقابل مجلس شورای اسلامی و دفتر باشگاه پرسپولیس را دیدید و حتماً از جزئیات آن به خصوص شعارهایی که توسط طرفداران این تیم سر داده شد، خبر دارید اما پشت پرده هم خبرها و شایعات داغی به گوش می‌رسد؛ اخباری که اگر صحت داشته باشد، باید منتظر رقم خوردن فصلی پر از حواشی باورنکردنی باشیم زیرا در یک کلام، جنگ قدرت پیرامون پرسپولیس بالا گرفته و این جنگ بدون تردید، قربانی خواهد داد.

 

شایعه قرض نزول!

اولین موضوعی که توجهات را در بین حرف‌ها و شایعات اطرافیان پرسپولیس جلب می‌کند، بحث قرض پول بهره‌ای است. گفته می‌شود یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال آن بود تا با کمک تعدادی از پیشکسوتان، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از یک برج‌ساز پول بهره‌ای در سررسید ۴ ماهه دریافت کند و نزول آنکه حدود 42 میلیارد می‌شود را از طریق پاداش باشگاه در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان برگرداند. البته این فقط یک شایعه است و صحت و سقم آن مشخص نیست.

 

برکناری افشین و جانشینی بهنام

از سوی دیگر گفته می‌شود میان کارگزار باشگاه و رسول‌پناه اختلافات شدیدی درگرفته و در این میان، هر کس که سر راه اختلاف طرفین باشد، قربانی می‌شود. مثلاً افشین پیروانی یکی از این افراد است. او در حمایت از سرپرست باشگاه، از حضور دوربین‌های ضبط برنامه‌های متفاوت کارگزار اسپانسر ممانعت به عمل آورد و در سمت مقابل خبر رسید فشارهایی صورت گرفته تا افشین از سرپرستی تیم پرسپولیس کنار گذاشته شود. حتی شایعه شده بود که جانشینش هم مشخص شده و بهنام ابوالقاسمپور قرار است به جای پیروانی روی نیمکت بنشیند.

 

آنفالو ادامه دارد

پس از آنکه علی کریمی اقدام به آنفالو افشین پیروانی کرد، تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس نیز دست به این کار زدند. البته نفر بعدی هم مهرداد میناوند بود که او نیز وارد یک درگیری پشت پرده با پیروانی شده است. هیچ‌کس دلیل واقعی درگیری بین میناوند و پیروانی را نمی‌داند به خصوص که میناوند طی ماه‌های اخیر بارها از پیروانی و مدل مدیریتی او در پرسپولیس حمایت کرده بود اما انگار آنفالو کردن، به خاطر یک درگیری جدید است که اتفاق افتاده و شاید پایان خوشی برای هیچ یک نداشته باشد.

 

عمل به تعهدات و اعتراض‌ها

مدیران نزدیک به کارگزار اسپانسر با قدرت می‌گویند به تمام تعهدات خود عمل کرده‌اند اما مهدی رسول‌پناه نظر دیگری دارد و منتظر دریافت ۵۰ میلیارد تومان پول از قرارداد فصل بیستم است. کاری که ایرج عرب انجام داد و در اصطلاح، درآمدهای آینده باشگاه را پیش‌خور کرد. رسول‌پناه به دنبال اجرایی کردن این ایده بود تا پرونده برانکو را ببندد اما همچنان نتوانسته از پس این کار برآید. حالا طرفداران پرسپولیس هم رسول‌پناه را مقصر می‌دانند و هم کارگزار اسپانسر را. این موضوع را هم در شماره قبلی خواندید که نزدیکان به باشگاه می‌گویند قصد کارگزار اسپانسر، تلاش برای برکناری رسول‌پناه است.

 

احتمال تغییرات در مدیریت پرسپولیس

از سه ماه قبل تا امروز شاهد تغییرات عمده‌ای در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس بودیم اما فشار طرفداران پرسپولیس که دیروز راهی مجلس شورای اسلامی و سپس دفتر باشگاه شده بودند، می‌تواند زمینه ایجاد تغییرات بیشتر در تیم مدیرتی باشگاه را بسازد. به هر حال جنگ قدرت پشت پرده باشگاه پرسپولیس بالا گرفته و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد هر چند دیروز از سوی مسئولان وزارت ورزش بار دیگر از رسول‌پناه حمایت شد ولی وقتی پولی در بساط نباشد، مدیریت او بی‌فایده است.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: