کد خبر: ۸۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۱
مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به تجمع هواداران این تیم مقابل این باشگاه به جمع هواداران آمد و صحبت کوتاهی با هواداران کرد.

رسول‌پناه: بشار بخواهد هم نمی‌تواند برودبه گزارش خبرداغ ، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به تجمع هواداران این تیم مقابل این باشگاه به جمع هواداران آمد و صحبت کوتاهی با هواداران کرد. رسول‌پناه خطاب به هواداران پرسپولیس با نشان دادن فیش واریزی مبلغ 250 هزار یورویی به حساب برانکو ایوانکوویچ، گفت: الان یک میلیون یورو از مطالبات برانکو آماده است و من حاضرم چند تن از هواداران به نمایندگی از شما به باشگاه بیایند تا مدارک آن را نشان دهم.

 

وی در مورد بحث جدایی بشار رسن عنوان کرد: بشار رسن با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند برود. ما از باشگاه قطری هم برای مذاکره با او شکایت می‌کنیم. طبق تعهدی که به بشار رسن داده بودیم، باید تا 20 مهر به حسابش پول می‌ریختیم که این کار را هم کردیم. رسید آن هم در باشگاه موجود است. یک 20 هزار دلار و یک 100 هزار دلار به حساب این بازیکن ریختیم. بشار به باشگاه نمی‌آمد ولی من زنگ زدم و به خاطر من آمد. شب گذشته سید جلال حسینی و انصاری هم در جلسه بودند. به بشار گفتم اگر هم بخواهی نمی‌توانی بروی.

 

* رسول‌پناه سپس چند تن از هواداران پرسپولیس را به داخل باشگاه برد تا مدارک مربوط به واریز مبالغ به حساب بازیکنان را به او نشان دهد.

* حال یکی از هواداران پرسپولیس بد و به بیمارستان منتقل شد.

* تعدادی از هواداران معترض پرسپولیس، با دو تن از خبرنگاران حاضر در محل نیز درگیر شده و به آنها حمله کردند.

* نیروی انتظامی هواداران پرسپولیس را بعد از دو ساعت متفرق کرد.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: