کد خبر: ۸۶۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۴۵۰
احتمال دارد پرسپولیس با غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود به فینال آسیا برسد.

پرسپولیس در فینال آسیا از اکثریت می‌افتد؟به گزارش خبرداغ ، احتمال دارد پرسپولیس با غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود به فینال آسیا برسد. تاکنون غیبت سه بازیکن قطعی شده اما ممکن است این تعداد با جدایی شجاع خلیل زاده و بشار رسن، تبرئه عیسی آل کثیر یا تصمیم یحیی گل‌محمدی برای فهرست فروش، تغییر کند و بازی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

نکته جالب این است که بشار رسن استوری اعلام جدایی خود را در شبی منتشر کرد که مهدی ترابی نیز به عنوان خرید جدید العربی معرفی شد تا هواداران پرسپولیس لحظاتی تلخ و ناراحت کننده را سپری کنند؛ پایان کار دو ستاره ای که بی تردید در موفقیت های چند ساله قرمزها نقش پررنگی داشتند.

 

مهدی ترابی در فینالیست شدن پرسپولیس نقش آفرینی نکرد اما بشار یکی از ستاره هایی بود که در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به قدری درخشید که یک مشتری پروپاقرص را جلب خود کرد. مشتری ای که پیشنهادش به قدری زرق و برق داشت که بشار رسن قید فینال آسیا را بزند و بنویسد از نظر «خانوادگی» نیازمند آن است.

 

اما جدایی بشار، تنها مسئله ای نیست که یحیی گل‌محمدی باید با آن دست و پنجه نرم کند. در همان روز بازی حساس با النصر، او سه بازیکن دیگرش را هم از دست داد؛ عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری.

 

آل کثیر پیش از شروع بازی و زمانی که یحیی قصد داشت تیمش را به اتاق کنفرانس هتل محل اقامت ببرد و جلسه پیش از بازی را برگزار کند، وارد فهرست محرومین پرسپولیس شد. به خاطر یک شادی گل که از نظر ای اف سی نژادپرستانه بود و باعث شد عیسی شش ماه از حضور در میادین محروم شود. اگرچه پرسپولیسی ها امیدوارند با بخشش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شود اما هنوز اتفاق جدیدی در این باره رخ نداده است.

 

پهلوان و امیری اما در طول بازی به جمع غایبان اضافه شدند؛ احسان در آخرین دقایق بازی در یک برخورد خشن کارت قرمز گرفت و وحید نیز با دریافت یک اخطار، دو کارته شد و فینال را از دست داد. جالب و شاید عجیب است که در صورت جدایی بشار، پرسپولیس تمام عناصر هجومی اصلی خود را در فینال نخواهد داشت. احسان پهلوان و بشار رسن به عنوان دو هافبک کناری و عیسی آل کثیر و وحید امیری به عنوان مهاجمان نوک و سایه.

 

این شاید پایان کار غایبان پرتعداد پرسپولیس در فینال نباشد. شجاع خلیل زاده دیگر ستاره ای است که با ارسال یک نامه، خواستار فسخ قرارداد با پرسپولیس شده و در صورت جدایی او، از همین حالا جای خالی پنج بازیکن اصلی در ترکیب سرخ ها وجود خواهد داشت و شاید با بازی های لیگ، اتفاقات تلخ تکمیل بشوند. البته از طرف دیگر یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس با جدایی بشار مخالفت کرده‌اند و باید دید این کشمکش به کجا می‌رسد.

 

باتوجه به این که بازی فینال آسیا مهم ترین دیدار سال پرسپولیس خواهد بود و ممکن است به بزرگترین افتخار ورزشی تاریخ این باشگاه بیانجامد، کادرفنی شدیداً با جدایی هر بازیکنی مخالف است. همچنین پرسپولیس در صورت قهرمانی دستکم ۷.۵ میلیون دلار درآمدزایی خواهد کرد که معادل قرارداد دو سال آینده بازیکنان است. اگر لیست ابتدایی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ مبنا باشد، باید نام علی علیپور و علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و... را هم به این فهرست اضافه کرد تا فهرست جدا شده یا محروم سرخپوشان دو رقمی شود.

 

پرسپولیس دو سال پیش نیز شرایطی مشابه را داشت؛ پارگی رباط صلیبی حسین ماهینی، محرومیت از نقل و انتقالات، مصدومیت شدید انصاری در حین مسابقه و اساسا محرومیت نقل و انتقالاتی سبب شد تا سرخ ها با تیمی ناقص به فینال برسند و با غایبان پرتعداد در مقابل کاشیما انتلرز به میدان بروند و در نهایت نیز بازنده شوند. اما شاید این بار سرنوشت تیمی که ستاره هایش محروم‌اند یا به تیم های خارجی رفته‌اند، چیزی غیر از شکست در بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا باشد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: