کد خبر: ۸۶۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۰
مهدی علی‌نژاد:
معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان نشان دهنده وضعیت خوب این باشگاه است، گفت: وزارت ورزش از مدیریت پرسپولیس حمایت کامل خواهد داشت.

فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا نشانه وضعیت خوب این باشگاه است!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مهدی علی نژاد که امروز چهارشنبه در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی شرکت کرده بود، در حاشیه این مجمع در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم امسال فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده و همین مسئله نشان دهنده این است که از طرف مدیریت باشگاه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به برخی حواشی و مشکلات پیرامون پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه بعضاً موضوعات وارونه جلوه داده می‌شوند و خط دهی‌هایی هم در مورد باشگاه و مسائل آن انجام می‌شود. نباید به این مسائل توجه زیادی داشت. پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد که ممکن است در میان آنها برخی به دلایلی از شرایط ناراضی باشند. اینها دلیلی بر خوب نبودن وضعیت تیم نیست.

معاون وزیر ورزش با اشاره به اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و بسته بودن آن دغدغه اصلی این روزها پیرامون این باشگاه است، به پرداخت بخشی از بدهی برانکو که شب گذشته انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: ان شاالله طی روزهای آینده توسط باشگاه بخش باقی مانده بدهی هم پرداخت می‌شود و پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس باز خواهد شد.

علی نژاد یادآور شد: پرسپولیس نزدیک به ۲ میلیون دلار پول در کنفدراسیون آسیا دارد که به خاطر شرایط تحریم نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. باید با این محرومیت‌ها و محدودیت‌ها کار کنیم. در عین حال وزارت ورزش حمایت کامل را از مدیریت باشگاه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: