کد خبر: ۸۶۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۲۶۹
معاون کل وزارت بهداشت گفت: ما قبلا هم بسیار گفتیم که یکی از عوامل انتشار اصلی کرونا مسافرت های بین شهری و درون شهری است. ایرج حریرچی افزود: دیروز مقام معظم رهبری دوبار با قاطعیت در این زمینه تاکید فرمودند و ستاد مقابله با کرونا در تهران و استاندار محترم درخواست محدودیت سفر تهرانی ها و اعمال جریمه هایی برای سفرها داشتند

حریرچی: خواستار محدودیت سفر و اعمال جریمه برای سفرها هستیممعاون کل وزارت بهداشت گفت: مسافرت‌های بین شهری و درون شهری از عوامل اصلی انتشار کرونا هستند و مقام معظم رهبری هم دیروز دوبار با قاطعیت روی این قضیه تاکید کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، ایرج حریرچی در این باره گفت: ما قبلا هم بسیار گفتیم که یکی از عوامل انتشار اصلی کرونا مسافرت های بین شهری و درون شهری است.

وی افزود: دیروز مقام معظم رهبری دوبار با قاطعیت در این زمینه تاکید فرمودند و ستاد مقابله با کرونا در تهران و استاندار محترم درخواست محدودیت سفر تهرانی ها و اعمال جریمه هایی برای سفرها داشتند و امیدواریم با تاکیدی که مقام مظم رهبری فرمودند این ها بتواند بیش از پیش عملیاتی بشود

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: