کد خبر: ۸۶۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی توهم‌آمیز و مضحک، مدعی شد که پس از پیروزی در انتخابات پیش رو احتمالا نخستین تماس را از ایران دریافت خواهد کرد.

بعد از پیروزی در انتخابات، اولین تماس را از ایران دریافت می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی توهم‌آمیز و مضحک، مدعی شد که پس از پیروزی در انتخابات پیش رو، احتمالا نخستین تماس را از ایران دریافت خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا که برای سخنرانی در گردهمایی انتخاباتی به فلوریدا سفر کرده است، در ادامه خیال‌پردازی‌های خود، مدعی شد که پس از پیروز در انتخابات سوم نوامبر احتمالا اولین تماس را از ایران دریافت می‌کنم، زیرا آنها برای رسیدن به توافق با ما سر از پا نمی‌شناسند!

ترامپ در این تجمع که نخستین گردهمایی انتخاباتی وی پس از ابتلا به بیماری کرونا است، بار دیگر از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس ایران دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: 

انتقاد تند مسیح مهاجری از امام جمعه تهران: حرف‌هایتان فریبکارانه است /مشکل بزرگ شما این است که تصور می کنید مردم نمی فهمند

وی با اشاره به اقدام یکجانبه دولت آمریکا مبنی بر خروج از برجام، گفت که از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار با ایران خارج شدیم. این کشور نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد.

مواضع متوهمانه ترامپ در حالی بیان می‌شود که بسیاری از کارشناسان و مقام‌های بین‌المللی معتقدند که تلاش‌های آمریکا برای کشاندن ایران پای میز مذاکره راه به جایی نخواهد برد.

آمریکا پس از شکست سنگین در تصویب قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در مواضع خود در قبال تهران دچار انزوای شدید و بی‌سابقه‌ای شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: