کد خبر: ۸۶۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۴
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: از آمریکایی‌ها می‌خواهم عملکرد بد باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق و جو بایدن، معاون‌ او و نامزد کنونی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری را به یاد بیاورند. او افزود: اگر نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و باراک اوباما به وظایف‌شان خوب عمل می‌کردند من رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‌شدم. ترامپ تاکید کرد: حقیقتا آنها وحشتناک بودند.

ترامپ: اگر اوباما و بایدن به وظایفشان خوب عمل می‌کردند من رئیس‌جمهور نمی‌شدم / حقیقتا آنها وحشتناک بودندرئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر به باراک اوباما و رقیب کنونی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور تاخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: از آمریکایی‌ها می‌خواهم عملکرد بد باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق و جو بایدن، معاون‌ او و نامزد کنونی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری را به یاد بیاورند.

او افزود: اگر نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و باراک اوباما به وظایف‌شان خوب عمل می‌کردند من رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‌شدم.

ترامپ تاکید کرد: حقیقتا آنها وحشتناک بودند.

رئیس‌جمهوری آمریکا قبلا نیز گفته بود، مردم آشوب، انزجار و نبود نظمی که در زمان اوباما و معاونش بایدن خوابالو در تعدادی از مناطق از همه‌ مهمتر در اوکلند و بالتیمور رخ می‌داد، به یاد نمی‌آورند. آن به منزله یک فاجعه کامل بود،‌ اگر اشتباهات جوی خوابالو و عملکرد منفی اوباما نبود من در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ پیروز نمی‌شدم و به کاخ سفید راه نمی‌یافتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: