کد خبر: ۸۶۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در کسب عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ غرب آسیا پیشتاز است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، پرونده دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره با صعود پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها از غرب آسیا و تا برگزاری بازی نهایی بسته شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی جدید خود از کاربرانش خواسته است از بین ۱۰ گل، بهترین گل لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ منطقه غرب آسیا را تا اینجای کار انتخاب کنند.

در این نظرسنجی گل شیخ دیاباته مهاجم استقلال به الاهلی عربستان، گل شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس به الشارجه امارات و گل رضا میرزایی بازیکن سپاهان به السد قطر دیده می‌شود.

بعد از گذشت دو روز از این نظرسنجی، شجاع خلیل زاده با کسب ۵۱ درصد آرا پیشتاز است و شیخ دیاباته با ۳۷ درصد بعد از وی قرار دارد. ماشاریپوف ازبکستانی و رضا میرزایی هم با اختلاف با ۴ و ۳ درصد در رده های بعدی هستند.

 

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: