کد خبر: ۸۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۳۹۲
مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه کل فوتبال ایران مشکل دارد گفت: تلاش می کنیم تا به حمایت همه علاقه مندان به استقلال مشکلات این تیم را حل کنیم.

مشکلات همیشه وجود دارد/ پست در کادر فنی مهم نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، صمد مرفاوی در حاشیه تمرین عصر امروز آبی پوشان و در جمع خبرنگاران گفت: ۴ جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته ایم. طبق برنامه پیش می‌رویم تا برای شروع بازی‌ها آماده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید ما کمی دیرتر از بقیه تمریناتمان را شروع کردیم و فرصت را از دست دادیم اما به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم تا بتوانیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی برای شروع لیگ آماده باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی پوشان در چند سال گذشته به راحتی امتیازات اول فصل را از دست داده و در پایان دچار مشکل شده اند گفت: دیگر نمی‌خواهیم به گذشته فکر کنیم. در حال حاضر باید شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که تیم به آمادگی کامل برسد. ما به فکر آینده هستیم تا یک استقلال موفق را در پیش داشته باشیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان به دلیل مشکلات قراردادی با لباس شخصی در تمرین حاضر می‌شوند و این مشکلات کی حل خواهد شد گفت: با توجه به اینکه در مدیریت باشگاه تغییرات زیادی بوجود آمده موضوع قراردادها زمان بر خواهد شد. ما با همین تعداد نفراتی که در اختیار داریم کارمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم. بنابراین هیچ چیز مشخص نیست و ما امیدواریم در آینده همه مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پست شما مدیرفنی است یا دستیار سرمربی، گفت: پست مهم نیست. هدف موفقیت استقلال است. باید همبستگی داشته باشیم تا بتوانیم کار بزرگ و سختی که پیش روی ما است را با موفقیت به پایان برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ این سوال که انتظارات از استقلال در این فصل بالا است گفت: مدیریت تغییر کرده، کادر فنی جدید به استقلال آمده است. پس بنابراین در اوایل کار سختی‌های زیادی داریم اما امیدوارم با همت مدیران حمایت پیشکسوتان و هواداران آرام آرام به شرایط خوب دست پیدا کنیم البته کل فوتبال ایران آرامش ندارد ولی ما تلاش می‌کنیم و دست به دست هم می‌دهیم تا آرامش را به استقلال بازگردانیم.

مرفاوی در مورد بازگشت میلیچ و دیاباته گفت: کادر فنی به دنبال حضور میلیچ و دیاباته است. البته این بستگی به تصمیمات بعدی دارد و امیدوارم که مشکلات آنها هم حل شده تا این دو بازیکن بتوانند سریع‌تر به جمع ما اضافه شوند.

وی در پایان و در خصوص حضور محمد نادری در استقلال هم گفت: در این مورد باید مسئولین نقل و انتقالات باشگاه صحبت کنند و من نمی‌توانم در این مورد صحبت خاصی انجام دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: