کد خبر: ۸۶۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
فرماندار سردشت گفت: "محمد کریمیان" نماینده ادوار شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخت. وی در دوره چهارم، پنجم و هفتم نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس بود.

کریمیان، نماینده سه دوره مجلس بر اثر کرونا درگذشتبه گزارش خبرداغ، فرماندار سردشت گفت: "محمد کریمیان" نماینده ادوار شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

اقصی نخشی‌پور روز یکشنه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از چندین روز بستری در بیمارستان، امروز فوت کرد، افزود: وی در دوره چهارم، پنجم و هفتم نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت بود.

فرماندار سردشت با آرزوی رحمت الهی برای این نماینده اسبق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کریمیان صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخته است.

همچنین داوود کریمیان فرزند محمد کریمیان با تایید خبر فوت پدرش گفت: پدرم به مدت چهار روز در بیمارستان بستری بود که متاسفانه نتوانست بر بیماری کرونا غلبه کند.

محمد کریمیان متولد سال ۱۳۳۳ در سردشت بود.

سردشت و پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: