کد خبر: ۸۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۶۸
پیشکسوت آبی‌ها گفت: وقتی کادر فنی مورد تایید وزارت ورزش و هیات مدیره این باشگاه هستند، انتظار از آنها بالا می‌رود.

از مدیریت توقع ندارم اما انتظارم از کادر فنی استقلال بالاستبه گزارش خبرداغ، محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فکری با یک عقبه قوی به استقلال آمد و شناخت و اعتماد خوبی که هواداران از وی دارند به او در مسیر سختی که قرار گرفته کمک می‌کند. فضای هواداری به سود اوست و سرمربی تازه نفس استقلال برای موفقیت انگیزه بسیار بالایی دارد و این انگیزه در رفتار او موج می‌زند. 

وی اضافه کرد: فکری باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و این را بداند که حتی در صورتی که نتایج ضعیفی هم حاصل شود، هواداران تا مدتی از او حمایت می‌کنند. اما این زمان محدود است و فکری باید نهایت تلاشش را انجام دهد در همین مدت زمان نه خیلی زیاد از فضای حمایتی هواداران نهایت استفاده را برده و تیمش را به شرایط مطلوب برساند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با شناختی که از فکری دارم این را می‌دانم که او در مسابقات داخلی مشکلی ندارد و باید از همین الان به فکر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد. فکری باید اوج هنرش را در این بازیها به نمایش بگذارد. 

مومنی تصریح کرد: این یک موقعیت فوق العاده و شانسی خوب است که به فکری رو کرده و او باید با بهترین انتخاب‌ها در کادر فنی از این شانس خوب بهترین بهره برداری را نماید. 

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: کادر فنی استقلال وزین است و نفرات انتخاب شده بخش اعظمی از سرمایه‌های این تیم هستند-. وقتی ما مظلومی مربی تیم قهرمان آسیا، صمد مرفاوی عضو تیم قهرمان و نایب قهرمان آسیا، دین محمدی عضو تیم نایب قهرمان آسیا و خود فکری عضو تیم نایب قهرمان آسیا را داریم، حق داریم انتظارمان از این تیم بالا برود. به خصوص که این کادر مورد تایید هیات مدیره و وزارت ورزش هستند.-

وی افزود: شاید من در این مقطع از مدیریت باشگاه هیچ توقع و انتظاری نداشته باشم، اما از کادر فنی انتظار فراوانی دارم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: