کد خبر: ۸۶۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۵
مربی جدید تیم فوتبال استقلال، حضور در این پست را رؤیای خود خواند و گفت که همواره به این موضوع فکر می‌کرده است.

مربیگری استقلال رؤیای من بودبه گزارش خبرداغ ، مربی جدید تیم فوتبال استقلال، حضور در این پست را رؤیای خود خواند و گفت که همواره به این موضوع فکر می‌کرده است.

 

آرش برهانی درباره برگزاری اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال اگفت: همه چیز خوب پیش رفت. افرادی جزو کادر فنی تیم هستند که تجربه زیادی دارند. آنها سال‌ها برای استقلال بازی کردند یا مربی بودند.

 

او در مورد حضورش در کادر فنی استقلال توضیح داد: خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم بازگشتم و این بار در کادر فنی هستم. از دوران کودکی رؤیای حضور در استقلال را داشتم و آرزو می‌کردم یک روز برای این تیم بازی کنم. زمانی که 13،14 ساله بودم این رؤیا را بیشتر داشتم و خوشبختانه به آن رسیدم و سال‌ها برای استقلال بازی کردم. حضور در کسوت مربیگری استقلال هم برای من یک رؤیا بود که باز هم خدا را شکر به آن دست یافتم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کرد به این زودی مربی استقلال شود، گفت: حضور در استقلال رؤیای من بود، به خصوص در این مدت که دوست داشتم جزو مربیان استقلال باشم و به آن فکر می‌کردم.

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: